Rólunk

Az iSamurai szerviz és adásvétel története

2009 óta, az iPhone 3GS megjelenésétől foglalkozunk iPhone szervizeléssel, ekkorra már komoly igény jelentkezett ezen készülékek szakszerű javítására. A WestEndben lévő üzletünk nyitását hosszú felkészülés és tanulás előzte meg. Ez az üzlet kifejezetten a piaci igényekre való közvetlen válaszunk volt. Egyértelművé vált számunkra, hogy a legtöbben nem szeretnék otthagyni a készüléküket javításra sehol: “Ebben van az életem!” – hallottuk rengetegszer. Illetve a legtöbb GSM szerviz nem volt kellően felkészülve ezek javítására, sem alkatrészekkel, sem szaktudásban, az ügyfélkezelésről nem is beszélve.

Szervizünkről fotó

2012 májusában nyitottunk a WestEndben egy azonnali iPhone, iPad gyorsszervizzel, ahol a készülékeket mi már az ügyfeleink előtt javítottuk, amit akár végig is nézhettek, ráadásul kifejezetten barátságos árakon. Ez a piacon akkor egyedülálló volt, mára pedig a legtöbb szereplő minket próbál másolni (leginkább kevés sikerrel). A legtöbb egyértelmű hibát (törések, gombhibák, akku, stb.) azóta is azonnal javítjuk, de kiegészítettük a portfóliónkat komoly alaplapi javításokkal, illetve más Apple készülékek javításával is.

“Az egyszerűségre és a gyorsaságra törekszünk a leginkább, erősen nyomott árakkal párosítva.”

Az első pillanattól fogva meghatározó szerepünk volt Budapesten az iPhone javításban, mára pedig büszkék vagyunk rá, hogy mi javítjuk a legtöbb készüléket az országban. Ez tovább növeli az előnyünket és komoly tapasztalatot jelent a konkurens szervizekkel szemben. A legtöbb ügyfelünk ajánlás útján talál meg minket, illetve visszatérő vásárló: ez azt bizonyítja, hogy az iSamurai mára elnyerte az ügyfelek bizalmát és mostanra márkanév lett.

Szervizünkről fotó

Ezen a gyorsan változó piacon piacvezetőnek maradni komoly kihívást jelent. Ezért mi egyfolytában keressük a lehetőséget, hogy még jobbak lehessünk a komoly szervizelési folyamatokban, az alkatrészellátásban, illetve a vásárlói bizalom megtartásában is.
A iPhone szervizelést mára nyugodtan lehet önálló szakmának tekinteni. Mostanra úgy tűnik, divattá vált iPhone szervizt nyitni – sokszor ráadásul anélkül, hogy a felkészültségi szint is megfelelő lenne hozzá. Ez végső soron továbbra is hozzánk irányítja a vásárlókat, bár az ilyen szervizek legtöbbször sajnos visszafordíthatatlan károkat okoznak a készülékekben.

Ez a vállakozás komoly felkészültséget és rutint igényel, higgyenek a számoknak, és azt keressék fel, akinek neve van a szakmában, mert a siker csak kemény munkával érhető el.

“iPhone, iPad készülékek, valamint Apple MacBook laptopok adás-vételével is foglalkozunk.”

Továbbra is várjuk kedves ügyfeleinket a WestEndben, ahol ügyfélbarát hozzáállással nagyon szívesen adunk tájékoztatást személyesen is szolgáltatásainktól, és segítünk feltárni a hiba okát. A legtöbb javítást továbbra is azonnal végezzük, hogy ne kelljen a telefont akár 1 napra sem nélkülözni. Ha pedig régi készüléketeket meguntátok, vagy esetleg bővítenétek az otthoni gépparkot, adásvétel részlegünkben szívesen állunk szolgálatotokra akár beszámításról, vételről vagy eladásról legyen is szó. Garantáljuk a jó árat és a kellemes kiszolgálást. Szívesen segítünk szoftveres problémák megoldásában, vagy ha csak egy fólia felhelyezéséről legyen is szó.

Üdvözlettel:

Nagy Gábor
ügyvezető
iSamurai Kft.

10-20h

hétfő-vasárnap

Kivéve piros betűs ünnepnapok

WestEnd City Center

Aluljáró szint, Arany János Kkrt 3. és 4.