Ingyenes

Bevizsgálás

A bevizsgálás folyamata elengedhetetlen, amikor a probléma nem oldható meg egy egyszerű alkatrészcserével, hogy kiderítsük pontosan milyen javításra is lesz szükség a készülék megjavításához.

További információk

Mikor van szükség bevizsgálásra?

  • Bizonytalan működést produkál (kikapcsolgat, lefagy, egyéb müködési zavarok jelentkeznek)

  • A hiba nem mindig jelentkezik

  • A készülék oly mértékben károsodott hogy nem dönthető el róla hogy működik-e egyáltalán

  • Korábban máshol szervizelt és károsodott készülékek

  • Alaplapi javítások (abban az esetben is ha ennek egyértelmű diagnózisa fennáll)

  • Beázott készülékek

Mi igényel bevizsgálást?

Nagy általánosságban mondhatjuk hogy minden ami azonnal nem oldódik meg egy egyszerű alkatrészcserével.
A javítások 80%-a nálunk azonnal megtörténik, ügyfeleink behozzák hozzánk készülékeiket és 1 órán belül gyógyultan távoznak is.
Ennek feltétele viszont az egyértelműen diagnosztizálható, jól körülírható, azonnali modulcserével (pl: kijelző, akkumulátor, szalagkábel) javítható készülék.
Minden más esetben a készülékek bevizsgálást igényelnek.

A bevizsgálás nálunk ingyenes, de ezzel együtt időigényes is!

Piacvezető szerviz révén nagyon sokan keresnek meg minket más szervizt megjárt és/vagy komoly hibákat feltételező készülékekkel. Hiszünk abban hogy amire esély van azt meg kell próbálni. Megfelelő adminisztráció, árajánlat, kockázati értesítő, illetve az ügyfél engedélye nélkül nem végzünk el semmit a készüléken, illetve ezek hiánya nagyon megnehezíti a munkánkat.

Leggyakoribb kérdések

Miért időigényes az alaplapi javítás/bevizsgálás?

Az alaplapi javítások nagy szakértelmet igényelnek, erre a fajta javításra egyre nagyobb igény jelentkezik nálunk amit próbálunk legjobb tudásunk szerint a legrövidebb idő alatt elvégezni, de ennek is sajnos vannak korlátai. Ezeket a javításokat nálunk csak a legmagasabban képzett szervizeseink végezhetik akiknek a legnagyobb tapasztalatuk van az ilyen javításokban.

Milyen sorrendben zajlik a bevizsgálás?

A javítások érkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra, jelentős részük nagyon időigényes, és folyamatos kapcsolatot kíván az ügyféllel.

A statisztika

A bevizsgálásra itthagyott készülékek nagyobb része javítható illetve még anyagilag is megéri foglalkozni velük , de ehhez szükség van ügyfeleink elérhetőségére és együttműködésére is. Ügyfél vagy más szerviz által felállított diagnózist “csak cseréljétek ki ezt vagy azt, tudom hogy az a baja” nem áll módunkban elfogadni, sajnos az a tapasztalatunk hogy ezzel sem időt nyerni sem előrelépni nem tudunk, ezek a lerövidítések 90%ban bizonyultak eddig rossz döntésnek.
Türelmüket, bizalmukat és megértésüket ezúton is szeretnénk megköszönni ezzel kapcsolatban.

Kérjük csak hozzáértő nagy tapasztalattal rendelkező szervizre bízzák az ilyen készülékeket!

Hogyan gyorsítható a bevizsgálás?

  • Adjanak meg minden jelkódot, jelszót stb a hozzáférhetőség (tesztelés és javítás) érdekében

  • Amennyiben nem akarja a jelkódót megadni, akkor törölje le a telefont és léptesse ki iCloudból

  • Mentsék le az összes adatot amennyiben ez még lehetséges

  • Adjanak meg valós email illetve telefon elérhetőséget az árajánlat illetve időközben felmerülő kérdések tisztázása érdekében (ezeknek a hiánya gyakran hetekkel tudja meghosszabbítani a készülék nálunk töltött idejét)

  • Próbálják meg szoftverezni a készüléket otthon ha erre van lehetőségük (az esetek egy részében ez segíthet (az OTA frissítés ebben az esetben sajnos nem elég, mindenképpen iTunes-on keresztül kell megpróbálni egy teljes restore-t lehetőség szerint az adatok visszaállítása nélkül)) ezzel jelentős időt és energiát spórolhatnak, mert kiderülhet hogy a hiba csak szoftveres volt.

  • Ha szükség van az adatok mentésére azt mindenképpen jelezzék átadáskor az ügyfeles kollégáknál

További lehetséges tennivalók

A bevizsgálás átfutási ideje

A bevizsgálás és javítás átfutási ideje általában 1‑2 hét.

Erre az időre sajnos nem tudunk cserekészüléket biztosítani semmilyen esetben.
Az árajánlat elkészítése 3-5 munkanapot vesz igénybe, munkatársaink ekkor keresik fel ügyfeleinket a diagnózis-árajánlat-kockázati értesítéssel.
(Ázott készülékeknél a tisztítást ettől függetlenül időben elvégezzük, de a diagnózis felállítására ebben az esetben is várni kell.)

Ezek emailben történő elfogadása után, kérdéseik esetén telefonos kapcsolatfelvétel után állunk neki a hiba javításának.
A hiba jellegétől függően ennek átfutási ideje további 1‑5 munkanap.

Átfutási időt lassító tényezők

  • Elsősorban az ügyfél elérhetetlensége, illetve válaszának hiánya (leggyakrabban)

  • Alkatrészhiány (ritkán)

  • Betegség/állami ünnepek (sajnos nagyon ritkán emiatt is adódhat olyan mértékű túlterheltség ami a bevizsgálási időt kitolhatja)

Az alaplapi javításokról általában

Minél nehezebb egy javítás és/vagy ritkábban előforduló hibáról van szó annál több időt igényel, illetve annál nagyobb a kockázat a javítás eredményességét tekintve. Minden modellnek megvannak a maga típushibái, ezek jelentős részével már találkoztunk de még ez sem jelenti azt feltétlenül hogy az adott készülék javítható. Egy bonyolult alaplapi hibánál mindenképpen el kell fogadni a magas kockázatot. Az alaplapi javítások nagy hőtermeléssel járnak, amik már magukban nagy kockázatot jelentenek (3-400fokra kell melegíteni az alkatrészeket a cseréjükhöz, egy rejtett hiba a többrétegű panelen végzetes károsodást okozhat ilyen esetben).

Sajnos a mai mobiltelefonok alaplapjai a helyspórolás miatt nagyon nehezen javíthatók, az alkatrészeket nem úgy tervezték hogy azokat javítani vagy akár cserélni lehessen, az Apple nem is javít ilyen jellegű hibákat, az ilyen készülékeket totálkárosnak minősítik és fizetős cserét ajánlanak fel, de ezt is komoly feltételekhez kötik. Mi megpróbálunk segíteni minden ehhez hasonló esetben, de nem vagyunk könnyű helyzetben. Alaplapi hibánál egy potenciálisan halott készüléket próbálunk meg életre kelteni ahol a sikert komoly eredménynek kell tekinteni és sajnos el kell fogadni kockázatot is, ebben a műfajban semmi sem egyértelmű és nem vehető biztosra. Ha adott a szakértelem és a felszereltség, akkor sem lehet garantálni 100%-os javítási arányt.

10-20h

hétfő-vasárnap

Kivéve piros betűs ünnepnapok

WestEnd City Center

Aluljáró szint, Arany János Kkrt 3. és 4.