iPad 7 (2019) szerviz árlista
Az iPad 7 (2019) készülék javításának árlistája
Az iPad 7 (2019) készülék javításának árlistája
2-3 nap
Az iPadek esetén a leggyakrabban előforduló probléma az érintő üveg betörése leejtés következtében, és sok esetekben a hátlap is deformálódik, legfőképp a sarkoknál. Amennyiben az LCD működik, és csak az érintő sérült, úgy az az iPad 7 (2019) esetén külön is cserélhető, viszont az iPad Air 2 esetén csak az LCD-vel együtt. Egyúttal a készülékház sérülései is helyreállításra kerülnek professzionális eszközökkel.
2-3 nap
Az LCD sérülésekor az iPad kijelzője rossz minőségű képet ad, esetleg fehér a képernyő, vagy csak a háttérvilágítás kapcsol be, de nincs kép. Az iPad 6 esetén ilyen esetben csak az LCD-panelt cseréljük ki. (Az iPad Air 2 esetén erre nincs külön lehetőség, mert ott az érintő és az LCD laminálva van.)
2-3 nap
A leejtés következtében erősen deformálódott hátlap esetén a csere elkerülhetetlen. Ilyen esetben az érintett készülék összes belső alkatrészét egy új hátlapba építjük át. A javítás nagy tapasztalatot igényel, mert a készülék összes alkatrészét át kell építeni az új hátlapba. Kisebb sérülések esetén általában csak a sarkokat kell korrigálni, amit az érintő cseréjénél díjmentesen elvégzünk.
2-3 nap
Az akku meghibásodása esetén a töltő csatlakoztatásakor a készülék újraindulgat, az iOS nem tölt be, esetleg jelzi a töltést, de az akku mégsem töltődik fel. Szintén előfordulhat, hogy a készülék használat közben kikapcsolgat, vagy újraindul. Az akku meghibásodása csak bevizsgálással állapítható meg egyértelműen.
2-3 nap
Ha a készülék hol tölt, hol nem, vagy csak a kábelt adott pozícióban tartva veszi a töltést esetleg folyadék okozta szennyeződés miatt nem ad hangot, akkor a dock-csatlakozó lehet a hibás, amit ilyenkor kicserélünk.
2-3 nap
A Home gomb problémájára utal, ha a gomb nem, vagy csak nehezen reagál a lenyomásra, és így például nagyon erősen kell lenyomni, hogy azt a készülék érzékelje. Ha a gomb elmozdul a helyéről, vagy beesik az érintő síkja alá, és nem lehet megigazítani, akkor cserére szorul. A Touch ID funkció a gomb csere után sajnos elvész hiszen ezen készülék esetében is az alaplappal van összehangolva.
2-3 nap
Ha nehézkes a készülék bekapcsolása, vagy a gomb egyáltalán nem reagál, nem működik a hangerőszabályzás sem fel, se le, vagy a némító gomb, vagy esetenként magától kapcsolgat, akkor az cserére szorul. Előfordulhat még, hogy a Smart Case lehajtásakor az nem altatja el a készüléket.
2-3 nap
Az antenna meghibásodásakor gyenge a Wi-Fi jel, vagy eleve semmilyen hálózatot nem lát a készülék, vagy látja őket, de nem hajlandó csatlakozni. A mobilinternetes kapcsolatra képes modellek esetén előfordulhat, hogy csak a szabad ég alatt talál hálózatot, vagy azt eldobálja, GPS esetén pedig a pozicionálás nem pontos vagy sikertelen. Általában beázás, leejtés, vagy az érintő betörése okozhatja.
2-3 nap
A jack csatlakozó problémája kihatással lehet a bedugott füles hangminőségére, az recseghet vagy például csak az egyik oldala szól. Ha beleszorult vagy beletört a jack csatlakozó feje vagy bármi más idegen tárgy, és azt nem lehet kiszedni, akkor a csatlakozót ki kell cserélni. A beszorult csatlakozók kiszedésében nagy gyakorlatunk van, de előfordul, hogy nem járunk sikerrel, így csak a csere marad.
2-3 nap
A hangszóró recseg, nagyon torz hangot ad, vagy egyáltalán nem szól. Ennek oka legtöbbször beázás, vagy leejtés, de van, hogy a hangszóró rács vagy a hangjáratok összekoszolódása okozza.
2-3 nap
A készített kép zajos vagy homályos, esetleg oda nem illő foltok vannak rajta. Ha a Kamera app nem indul el, vagy csak sötét képet látunk, és ezt egy szoftverfrissítés sem oldja meg, akkor a kameramodult ki kell cserélni. Ilyen esetekben az előlapi kamera működését is gátolhatja a hátlapi kamera hibája.
2-3 nap
Ha például a FaceTime app használata közben rossz minőségben, homályosan látjuk saját magunkat, de ez nem az előlap szennyeződése miatt van, vagy pedig eleve csak sötét képet kapunk, akkor az előlapi kamerát cserélni kell. Az előlapi kamera problémája miatt előfordulhat, hogy egyúttal a hátlapi kamera sem működik.
2-3 nap
Ha például a Facebook Messenger videóhívás funkciójának használatakor a hívott fél lát, de nem hall minket, és az összes szoftveres hibát kizártuk, és adtunk hozzáférést a mikrofonhoz is, akkor az a mikrofon meghibásodását jelentheti, így az cserére szorul.
3-4 óra
Ha az iOS egyes funkciói nem működnek megfelelően, a készülék lelassul, gyorsabban merül, vagy nem kapcsolódik az internetre, esetleg be sem kapcsol, az utalhat szoftveres hátterű hibára is. Ilyenkor készülékre visszaállítjuk az iOS legfrissebb aktuális verzióját, ami a szoftveres hibákat általában orvosolja. (Technikai okokból az iPadre elérhető legfrissebb iOS-verziónál korábbi nem állítható vissza.)
3-6 óra
Az iOS legfrissebb verziójának visszaállítása előtt az adatokról mentést készítünk, és azokat a folyamat után visszaállítjuk a készülékre. Az adatmentés csak abban az esetben lehetséges, ha a készülék még, vagy egyéb javítások után bekapcsol. Igény esetén tételes mentést is tudunk készíteni, annak függvényében, hogy milyen adatokra van szükség.
2-3 nap
Ilyen javításokra általában akkor van szükség, ha folyadék érte, vagy valaki szakszerűtlenül, tapasztalat és hozzáértés nélkül próbálta meg szervizelni a készüléket.
24 óra
A bevizsgálást követően amennyiben a készüléket javíthatónak ítéljük, és igénylik ezt a szolgáltatást, a bevizsgálás díj a szerviz költségből levonódik.
24 óra
Lehetőség van plusz díjazás ellenében előre egyeztetett időpontban a soron kívüli javítás kérésére így bármilyen meghibásodásról legyen szó 24 órán belül elkészül a javítás. Az SOS díj a javítási költségen felül értendő.
Kivéve piros betűs ünnepnapok
Aluljáró szint, Arany János Kkrt 3. és 4.