iPad mini 3 szerviz árlista
Az iPad mini 3 készülék javításának árlistája
Az iPad mini 3 készülék javításának árlistája
1-2 nap
Az érintő üvege még a retina kijelzős iPad mini esetén is külön cserélhető, így ha az LCD egyébként nem sérült, akkor elegendő csak az érintő üvegét cserélni.
3-4 óra
A retina kijelző esetén is ugyanazok a hibák jelentkezhetnek, mintha nem retina kijelző lenne. A kép rossz minőségű lehet, vagy csíkos, vagy csak fehér képet ad, vagy csak a háttérvilágítás működik, de nem ad képet. Az LCD-panel cseréje orvosolja a problémát.
24 óra
A leejtés következtében erősen deformálódott hátlap esetén a csere elkerülhetetlen. Ilyen esetben az érintett készülék összes belső alkatrészét egy új hátlapba építjük át. Kisebb sérülések esetén általában csak a sarkokat kell korrigálni, amit az érintő cseréjénél díjmentesen elvégzünk. A javítás nagy tapasztalatot igényel, mert a készülék összes alkatrészét át kell építeni az új hátlapba.
24 óra
Olyan esetekben, amikor az érintő és a hátlap is cserére szorul, kedvezményes csomagárral végezzük el a javítást, ügyfeleinknek kedveskedve.
2-3 óra
Az akku meghibásodása esetén a töltő csatlakoztatásakor a készülék újraindulgat, az iOS nem tölt be, esetleg jelzi a töltést, de az akku mégsem töltődik fel. Szintén előfordulhat, hogy a készülék használat közben kikapcsolgat, vagy újraindul. Az akku meghibásodása csak bevizsgálással állapítható meg egyértelműen.
3-4 óra
Ha a készülék hol tölt, hol nem, vagy csak a kábelt adott pozícióban tartva, vagy folyadék okozta szennyeződés miatt esetleg teljesen néma, akkor a dock-csatlakozó lehet a hibás, amit ilyenkor kicserélünk.
3-4 óra
A Home gomb problémájára utal, ha a gomb nem, vagy csak nehezen reagál a lenyomásra, és így például nagyon erősen kell lenyomni, hogy azt a készülék érzékelje. Ha a gomb elmozdul a helyéről, vagy beesik az érintő síkja alá, és nem lehet megigazítani, akkor cserére szorul.
24 óra
Ha nehézkes a készülék bekapcsolása, vagy a gomb egyáltalán nem reagál, nem működik a hangerőszabályzás sem fel, se le, vagy a némító gomb, vagy esetenként magától kapcsolgat, akkor az cserére szorul. Előfordulhat még, hogy a Smart Case lehajtásakor az nem altatja el a készüléket.
2-3 óra
Az antenna meghibásodásakor gyenge a Wi-Fi jel, vagy eleve semmilyen hálózatot nem lát a készülék, vagy látja őket, de nem hajlandó csatlakozni. A mobilinternetes kapcsolatra képes modellek esetén előfordulhat, hogy csak a szabad ég alatt talál hálózatot, vagy azt eldobálja, GPS esetén pedig a pozicionálás nem pontos vagy sikertelen. Általában beázás, leejtés, vagy az érintő betörése okozhatja.
3-4 óra
A jack csatlakozó problémája kihatással lehet a bedugott füles hangminőségére, az recseghet vagy például csak az egyik oldala szól. Ha beleszorult vagy beletört a jack csatlakozó feje vagy bármi más idegen tárgy, és azt nem lehet kiszedni, akkor a csatlakozót ki kell cserélni. A beszorult csatlakozók kiszedésében nagy gyakorlatunk van, de előfordul, hogy nem járunk sikerrel, így csak a csere marad.
3-4 óra
A hangszóró recseg, torz hangot ad, vagy egyáltalán nem szól. Ennek oka legtöbbször beázás, vagy leejtés, de van, hogy a hangszóró rács összekoszolódása okozza.
2-3 óra
A készített kép zajos vagy homályos, esetleg oda nem illő foltok vannak rajta. Ha a Kamera app nem indul el, vagy csak sötét képet látunk, és ezt egy szoftverfrissítés sem oldja meg, akkor a kameramodult ki kell cserélni. Ilyen esetekben az előlapi kamera működését is gátolhatja a hátlapi kamera hibája.
3-4 óra
Ha például a FaceTime app használata közben rossz minőségben, homályosan látjuk saját magunkat, de ez nem az előlap szennyeződése miatt van, vagy pedig eleve csak sötét képet kapunk, akkor az előlapi kamerát cserélni kell. Az előlapi kamera problémája miatt előfordulhat, hogy egyúttal a hátlapi kamera sem működik.
3-4 óra
Ha például a Facebook Messenger videóhívás funkciójának használatakor a hívott fél lát, de nem hall minket, és az összes szoftveres hibát kizártuk, és adtunk hozzáférést a mikrofonhoz is, akkor az a mikrofon meghibásodását jelentheti, így az cserére szorul.
3-4 óra
Ha az iOS egyes funkciói nem működnek megfelelően, a készülék lelassul, gyorsabban merül, vagy nem kapcsolódik az internetre, az utalhat szoftveres hátterű hibára is. Ilyenkor készülékre visszaállítjuk az iOS legfrissebb aktuális verzióját, ami a szoftveres hibákat általában orvosolja. (Technikai okokból az iPadre elérhető legfrissebb iOS-verziónál korábbi nem állítható vissza.)
3-6 óra
Az iOS legfrissebb verziójának visszaállítása előtt az adatokról mentést készítünk, és azokat a folyamat után visszaállítjuk a készülékre. Az adatmentés csak abban az esetben lehetséges, ha a készülék még, vagy egyéb javítások után bekapcsol.
24 óra
Beázott készülék esetén jóformán kötelező lehet az alaplap ultrahangos tisztítása, megelőzendő a korróziót, és így a visszafordíthatatlan károkat. Ezzel együtt a csatlakozókat is kitisztítjuk és átforrasztjuk, ha szükséges. (Beázáskor általában az akkumulátor cseréje is indokolt.)
24 óra
Az iPad esetén nagyon precíz kialakításúak az alaplapi csatlakozók, így a szakszerűtlen beavatkozás vagy adott esetben beázás, esetleg leejtés miatt könnyen sérülhetnek és tönkremehetnek. Az ilyen sérülések javítása nagy felkészültséget és tapasztalatot igényel, ezért nagyon fontos, hogy megfelelő szervizbe vigyük a készülékünket.
24 óra
Ilyen javításokra általában akkor van szükség, ha folyadék érte, vagy valaki szakszerűtlenül, vagy nem megfelelő szerszámokkal próbálta meg szervizelni a készüléket.
24 óra
A bevizsgálást követően amennyiben a készüléket javíthatónak ítéljük, és igénylik ezt a szolgáltatást, a bevizsgálás díj a szerviz költségből levonódik.
24 óra
Lehetőség van plusz díjazás ellenében előre egyeztetett időpontban a soron kívüli javítás kérésére így bármilyen meghibásodásról legyen szó 24 órán belül elkészül a javítás. Az SOS díj a javítási költségen felül értendő.
Kivéve piros betűs ünnepnapok
Aluljáró szint, Arany János Kkrt 3. és 4.